4.9
01234
Powered by Google

Je kan beter geen website hebben als je niet goed over jouw CTA’s hebt nagedacht.

Call To Actions. Enorm belangrijk. Wat wil je dat een gebruiker doet op jouw webpagina’s?

Zonder duidelijke CTA’s per pagina kun je beter:

❌ niets uit geven aan SEO
❌ niet investeren in een mooie huisstijl
❌ niet betalen voor goede teksten

Zonder CTA weet jouw bezoeker namelijk niet wat je van hen wilt. En dat is precies wat een bezoeker aan het ontdekken is.

Een bezoeker kijkt ALTIJD overwegend naar jouw website. Daarom moet je vanaf het eerste moment duidelijk maken wat “De Overweging” precies is.

En dat is de Call To Action.

Alle informatie op de site geef je zo vorm dat de drempel om de CTA uit te voeren wordt verlaagd.

🚪 Nu denk jij: hè hè, beetje open deur – niet?

Mooi. Dat is een goede reactie.

Maar, ik daag je uit naar al jouw communicatie te kijken. Heb jij een CTA op ALLE pagina’s? (En in het verlengde: Op je LinkedIn? In je posts?)

Ja, echt? Ook op de:

→ contactpagina (waar de CTA vaak naar toe leidt)?
→ sub pagina’s waar alleen maar wat info staat?
→ portfolio pagina waar je een project laat zien?

Ja? Dan hoor ik graag wat je website is om de missende CTA te vinden 😉

Wil jij ook je concurrenten
jaloers maken?

Laten we beginnen bij een goed verhaal.

Interesse, maar nog niet klaar voor een nieuwe website?

Hierin:

  • Ingrediënten voor een KRACHTIG verhaal
  • Voorbeelden van tone-of-voice
  • Welke teksten te vermijden
  • Template: opbouw van je nieuwe website
  • Website componenten die conversie makkelijk maken
Of heb je nog vragen? Klik hier voor de F.A.Q.
Chat openen
1
Scan the code
Hallo 👋 Hoe kan ik je helpen? Stuur me een berichtje! Ik reageer meestal binnen enkele minuten.